Login
Login
About Naarden
Prima tour. Was ook gezellig druk in Naarden. Leuke vestingstad, prima route uitgezet. En nieuw, nu een pauzetijd ingelast. Ook prima.
About Amsterdam
Leuk idee, maar verhaal en puzzels kunnen beter
Dank voor je feedback, Tanja! :)
^Stef
About Leuven
Fijne namiddag beleefd! De volgende doen we in Mechelen.
Alvast veel plezier!
^Stef
About Elburg
Was een topmiddag in het mooie Elburg, wat een leuke route én leuk verhaal. De uitgang gevonden, dat maakte de middag compleet
About Horn
Leuke tour en mooie manier om de stad te verkennen en te letten op details! Echter waren sommige vragen niet helemaal duidelijk. En de tour is relatief duur voor wat je ervoor krijgt.
About Texel
Wij hebben de escape tour gespeeld met 3 generaties en iedereen heeft een hele leuke middag gehad. De opdrachten zijn goed te doen, niet te makkelijk ook niet te moeilijk. En we vonden het erg leuk om op deze manier meer van Texel te zien. De route is afwisselend en brengt je langs mooie plekjes.
About Frankfurt
About Middelburg
Super leuke manier om de stad te verkennen. Goede puzzels, mooie route. Hou er wel rekening mee dat het flink doorlopen is en dat je ook best een eindje loopt. Vul de antwoorden op de vragen zorgvuldig in, want je krijgt geen tweede kans. Echt een aanrader als je van puzzelen houdt!
About Amersfoort
Het was een erg leuke manier om de stad Amersfoort te bekijken en te leren kennen. Wanneer je het niet met meerdere teams speelt (dus geen wedstrijd element van maakt) kun je de tijd nemen om alles onderweg goed te bekijken.
About Utrecht
De escape tour bracht ons op leuke plekjes in Utrecht, niet alleen op de bekende high-lights. We hadden precies de tijd nodig die ervoor staat.
Lekker bezig, Tineke!
^Stef
About Utrecht
Leuke route door de stad! De escapetour zit goed in elkaar. Plezierig om te doen!
About Bruges
Leuke toer en leuke opdrachten. Was onze 3 escape tours en leuk dat opdrachten blijven variëren.
About Eindhoven
Was erg leuk, gezellig en uitdagend. Het was ook heerlijk weer ☀️. We hebben genoten.
About Texel
Het is fantastisch leuk om te doen!! En je ziet dingen waar je normaal niet op zou letten en zo kom je leuke feitjes te weten.
About Valkenburg
Helaas de minste escape tour tot nu toe!! Gelukkig was het niet mijn eerste en blijf ik doen maar Valkenburg viel tegen.
Fijn dat je dit deelt met ons. We gaan kijken wat we kunnen aanpassen!
^Stef
About Breda
About Texel
Super leuk om te doen
Super leuk om te horen!
^Stef
About Nijmegen
Erg leuke escape tour gehad in Nijmegen. Mooie stad om door heen te lopen. Opdrachten waren wel te doen. Je moet flink door lopen om het binnen de tijd te halen
Goed punt wat betreft de tijd, Goanita! We zullen eens kijken of we de route of opdrachten iets kunnen aanpassen. Dankjewel! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad :)
^Stef
About Den Bosch
Geweldig leuk spel dat nooit verveelt. Wij hebben nu voor de derde keer een tour gedaan en t is ons favoriete uitje tijdens een vakantie.